Subject: Toosikannu OÜ seisukohad Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu menetluses
From: "Sandra Sillaots [COBALT]" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Leo Kass" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 18:01:28 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi esindaja

Edastan käesolevaga advokaadibüroo COBALT kliendi Toosikannu OÜ nimel 
seisukohad ja vastuväiteid seoses Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi 
eriplaneeringu menetluses avalikustatud trassialternatiivide asukohaga.

Lugupidamisega

Sandra Sillaots

 <https://cobalt.legal/ee>

 <https://www.linkedin.com/company/cobalt-legal>

 <https://www.facebook.com/CobaltEesti/>

Käesoleva e‑kirja saatja on COBALT büroo​Eestis 
ja sellele kohalduvad ​järgmised
​  <https://www.cobalt.legal/ee/disclaimer> tingimused ja 
<https://www.cobalt.legal/ee/terms_and_conditions> üldtingimused.

Sandra Sillaots

Vandeadvokaat

Mob:  <tel:+372%205646%209789> +372 5646 9789

Tel: +372 665 1888

Email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kawe Plaza, Pärnu mnt 15

Tallinn 10141, Eesti

www.cobalt.legal